nedelja, 26. avgust 2012

V Nedelu o atopijskem dermatitisu in odvisnosti od kortikosteroidnih mazil

Z novinarko Jano Zupančič nama je uspelo ustvariti članek, ki je bil objavljen v Nedelu 19. avgusta 2012 in bo informacijo o možni rešitvi ponavljajočega dermatitisa (opustitvi kortikosteroidnih mazil) ponesel še med širšo množico. Resnično si želim, da bi članek komu od trpečih atopikov pomagal pojasniti, kaj se dogaja z njeno/njegovo kožo.

Upam, da je dovolj jasno, da je opustitev kortikosteroidnih krem velika  in ne najlažja odločitev, za katero je treba stati trdno in biti izredno potrpežljiv, z namenom da koža dobi priložnost naravne obnove in resnične ozdravitve. Dober razmislek in priprava na dolge mesece detoksifikacije telesa, ki bo zahtevala najverjetneje tudi vsaj nekaj tednov bolniške, sta nujna. Rezultat, po letu ali dveh, ko se je telo očistilo nesnage in se je energija obnovila in dvignila na popolnoma novo, višjo raven, pa vsekakor vreden še tako hudega trpljenja v procesu. Izkušeno na lastni koži:)

http://www.delo.si/zgodbe/nedeljskobranje/sindrom-rdece-koze-gorenje-pri-zivem-telesu.html


5 komentarjev:

  1. Zdravo!
    Pred kratkim sem ti poslala sporočilo na Facebook, verjetno ga nisi dobila...
    Rada bi ti povedala, da sem avgusta prebrala članek, ki opisuje tvojo zgodbo o prenehanju kortikosteroidov in da šele od takrat res vem kaj se dogaja z mano. Januarja sem po sedmih letih prenehala z uporabo kortikosteroidnega mazila in od takrat je moje življenje pravi pekel :(
    So vzponi in padci... Otekanje po obrazu, srbenje, nespečnost....saj veš sama kako je :)
    Zelo mi je pomagal tvoj članek in spletna stran Itsan, saj tako veš da nisi edini, ki prestaja to in veš da bo minilo.
    Res hvala, ker pišeš o tem!!! :)
    Če ni skrivnost, bi te vprašala h kateremu bioenergetiku si hodila in kam na bioresonanco.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zivijo!

      Res nisem dobila tvojega sporočila, čudno...
      No me veseli, da je moj članek dosegel svoj namen in da vsaj nekomu pomaga...Žal mi je, da si trenutno v tem sranju, ampak verjemi, da se bo na koncu izplačalo. Glede na to da si uporabljala kreme 7 let bi moralo biti po enem letu že veliko boljše. Če pa se ti zdi, da gre vse skupaj prepočasi je pa možno , da je v ozadju tudi kaka alergija, ki ti sproža nove zagone. Jaz sem šele pred kratkim ugotovila, da sem izredno alergična na prah in pršico, zato se mi je v jeseni stanje spet poslabšalo. Ampak dobro, ko ugotoviš vzrok, si že na konju in vsaj veš v katero smer delat, da bo bolje. Dokler si pa na steroidih, so pa simptomi tako zabrisani, da meni nikoli ni bilo jasno na kaj sem dejansko alergična. Tko da res priporočam bioresonanco, mislim, da je zelo uspešna v zdravljenju alergij. Hodim pa k dr. Vesni Šipka na Glinškovi ploščadi v Lj. Je tudi sama zdravnica, samo je pač morala vrnit licenco zaradi naše bedaste zakonodaje na področju alternativne medicine. Lahko jo najdeš na netu.Jaz sem zelo zadovoljna z njo. Bioenergetika, h kateremu sem najprej hodila, pa na žalost ni več v Sloveniji.
      Upam, da ti tole pomaga in se kaj slišiva prek fb:)
      Lepo bodi in pazi nase.

      Izbriši
  2. Hvala za odgovor, zelo pomaga :)
    Na Facebooku bi pa med sporočili verjetno mogla pogledati pod 'drugo' (sem to zvedela šele včeraj) ;)
    No bom probala še z bioresonanco.
    Se slišiva :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Pozdravljeni!

    Vas lahko prosim za kontakt (zasebno sporočilo, email)?

    OdgovoriIzbriši
  4. Pisite mi na spela.prelovsek@gmail.com.

    OdgovoriIzbriši